»Mogoče pri kakih podrobnostih, kako zagotavljati to zeleno, in da nimamo procesnih znakov kakovosti, ampak da imamo znake kakovosti za produkte, tako kot imamo pri gastronomiji Michelin, je morda največje strokovno razhajanje, ki ga imava.«
»Priložnost, da tudi slovenski turist odkrije, kako raznolika in avtentična je zelena, zdrava in aktivna Slovenija.«
»Morda sva imeli različne poglede na to, kaj je 'zeleno', ampak pri sistemskih rešitvah, ki jih ima turizem pri nas na področju trajnosti in zelene sheme, je ona vztrajala in ta model nam vse druge države priznavajo kot izjemen.«
»Kako naj se sprostim, če imate na luči, s katero me osvetljujete, slabo spacioniran znak?«
»Navdihujoč je tudi podatek, da je bilo v okviru nacionalnega certifikacijskega programa Zelena shema slovenskega turizma podeljenih že 163 znakov za trajnostni razvoj Slovenia Green. To je dokaz, da zeleno in varno v Sloveniji ni le obljuba, ampak dejstvo. Zato verjamemo, da bomo relativno hitro pridobili zaupanje gostov in jih prepričali z odlično raznoliko ponudbo.«
»Koprska občina sicer pripravlja novo turistično strategijo, v kateri bo poleg kulturnega turizma poudarek na ponudbi aktivnosti na prostem. V koprski strategiji razvoja turizma težimo k celoletnemu zelenemu oziroma trajnostnemu turizmu in prav tako višje kakovosti.«
»Čisto okolje ima ceno, a zunaj zelena, znotraj rdeča politika dejansko zmanjšuje kakovost življenja.«
»Nabave zaščitne opreme morajo biti pregledne in strokovne, preveriti je treba kakovost materiala.«
»Nič nimamo proti Magnificu, želimo le opozoriti, da se z zelenimi pljuči Ljubljane ne ravna pravilno. To je klic, kako upravljati zelena pljuča.«
»Kako lahko zaščitimo te biserčke noči za prihodnje generacije? To je najpomembnejše delo, kar jih trenutno imamo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju